Egy csokor


Kedves Látogató!

Itt található néhány netes nyereményjáték oldal leírása, melyekkel ajándékokat vagy pénzt lehet nyerni/gyűjteni.


Utóirat: Mindegy, hogy mikor tettem fel egy bejegyzést, ha már nem lesz aktuális, akkor azonnal leveszem.

2012. június 19., kedd

kedvezmény és pénz ( legjobb)

Nemrég meglepődve láttam, hogy megújult az egyik általam is gyakran látogatott oldal, ahol eddig pénzt lehetett nyerni. Nem is nyerni a helyes kifejezés, hanem hogy gyűjtögetni. Mialatt megittam a kávémat meg is értettem a fejlesztés mibenlétét. Ezentúl könnyebb a pontszerzés, mivel az oldalon is lehet már cikkeket olvasni és ezekért pontokat kapsz. Azokat pedig beválthatod a legkülönbözőbb ajándékokra, amiket nem ingyen (mert a pontok nem teljesen helyettesítik a pénzt), de jóval a bolti ár alatt megvehetsz. Viszont a pénzszerzési lehetőséget is meghagyták (szerencsére) csak változott a formája. Összességében jobb lett, csak inkább az ajándéktárgyakra helyezték a hangsúlyt, ami nem akkora probléma, mert szerintem NAGYON JÓK! Párat már ki is néztem magamnak.
Ha el akarod kezdeni a gyűjtögetést te is: kattints ide

Úgy döntöttem 2011 december 1-én, hogy ideje beváltani a pontjaimat. Kiválasztottam 4 tömbszappant, két csomag fürdősót és egy sakk játékot, ami egyben bornyitó készletet is tartalmaz. Ezért összesen 2984 Ft-ot fizettem átutalással, amiből 900 Ft volt a postaköltség. A termékek eredeti ára összesen 7733 Ft volt plusz 900 Ft postaköltség. Mivel az oldalt üzemeltető cég Budapesten található, így aki ott lakik az személyes átvételkor ezt megspórolhatja. Aki tőlem egy kissé szorgalmasabb, az akár a szükséges összes pontot is összeszedheti a kiszemelt ajándékra és így nem kell fizetnie érte, csak a postaköltséget, vagy azt se, ha el tud érte menni.

Íme egy kép róluk:


December 12-én meg is kaptam a csomagot, de előtte is folyamatosan tájékoztattak az áru hollétéről. A doboz belsejében találhatók a sakkfigurák és a bornyitók.
Azt nem állítom, hogy ebből az oldalból meg lehet gazdagodni, csak azt, hogy főleg így Karácsony előtt jól jön, hogy olcsón tudok megvenni néhány ajándékot. Ajánlom az olyanok számára, akik nem szeretik a fölösleges pénzkidobást.
U.i.: A webshopban rengeteg termék van, nagy a választék.

2012 júniusában ismét beváltottam a pontjaimat. Rendeltem 2 doboz Omega 3-at, két kézzel öntött szappant (olyan jó illatuk volt, hogy még a fényképezést sem tudtam megvárni, így az egyik már csak részben van meg), és egy zöldteás testápolót.


Ezek összesen, ha semmilyen pontom nem lett volna, akkor 8419 Ft-ba került volna, de így csak 1073 Ft-ba, mivel 1000 Ft a szállítási díj.

2012 október 17-én vettem át egy újabb adag ajándékot. Most voltam olyan szerencsés, hogy személyesen tudtam átvenni, így nemvolt postaköltség. Az itt látható holmikért egy forintot sem fizettem:

Egy óriási piros Adidas táska, egy üveg (100 db) Omega 3 halolaj és 4 üveg haj, köröm és bőrszépítő vitamin.